Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий тільки при отриманні та огляду у відділенні Нової Пошті. .
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
товар не може бути повернутий в наступних випадках: 1. механічні пошкодження 2. забруднений 3. відірвані етикетки 4.за замовчуванням 14 днів. У разі карантину діють особливі умови повернення та обміну товару. Повернення, обмін, відмова від товару фіксується при отриманні в пункті видачі (відділення Нової пошти, Укрпошти, Justin...)
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.